-->

Kelemahan dan Kelebihan Samsung Galaxy Ace 4

Kelemahan dan Kelebihan Samsung Galaxy Ace 4
Kelemahan dan Kelebihan Samsung Galaxy Ace 4

Samsung Galaxy Ace 4 Harga
Banyak produk dari Samsung maka terdapat juga banyak persaingan yang sihat untuk produk Mainstay setiap Syarikat. Kerana ia kini musim dunia teknologi, oleh itu majoriti daripada semua aktiviti menggunakan produk elektronik dengan teknologi termaju yang sudah dalam reka bentuk kedua-dua syarikat elektronik di dunia.

Pada majlis ini pentadbir akan membincangkan kelebihan dan keburukan Samsung Galaxy Ace 4 yang merupakan salah satu produk terkini dari Samsung bertajuk Samsung ACE siri, biarkan sahaja Samsung Galaxy Ace 4 sudah di pasaran alat Indonesia dengan harga a Samsung Galaxy Ace 4 1 jutaan kursus, ingin tahu, Mohd menyemak lebihan dan immolation Samsung Galaxy Ace 4 berikut.

Terkini Samsung Galaxy Ace 4 Harga di Indonesia dengan Pro dan Kontra
Samsung terkenal dengan teknologi akhir dan harga HP terkenal Samsung Galaxy agak mahal. Samsung Galaxy Ace 4 telefon pintar yang telah dikeluarkan pada bulan Julai 2014 kemudian, baru sahaja memasuki Indonesia secara rasmi bersama-sama dengan Samsung Galaxy J1. Sudah tentu sudah dikenali harga dilampirkan ini Samsung Galaxy Sat 4, harga Samsung Galaxy Ace 4 bernilai RP 1225000,-seunit untuk harga baru di Indonesia.

Ini Samsung Galaxy Ace 4 harga boleh berubah pada bila-bila masa. Kerana turun naik harga alat terutamanya telefon pintar sangat tinggi yang terutamanya dipengaruhi oleh kepentingan pengguna dan kemunculan produk baru lain yang mungkin berharga pada harga yang lebih murah.

HP harga Samsung Galaxy terutamanya harga Samsung Galaxy Ace 4 setiap kawasan mempunyai harga yang berbeza. Selepas membincangkan harga Samsung Galaxy Ace 4, sekarang mari kita lihat kelebihan dan keburukan Samsung Galaxy Ace 4.

Kebaikan Samsung Galaxy Ace 4

  • Rangkaian yang dibekalkan pada Samsung Galaxy Ace 4 sudah di 2G dan 3G Sim
  • Saiz skrin: 480 x 800 piksel dengan landskap skrin 4.0 inci dan menggunakan skrin sentuh kapasitif TFT teknologi paparan mampu menghasilkan varians warna 16m warna.
  • Tertanam memori dalaman dengan 4 GB kuasa
  • Memori luaran yang boleh anda benamkan ke atas kad memori slot kad saiz microSD sehingga Kapasiti maksimum 64 GB.
  • Menghiasi kamera utama dari badan belakang daripada Samsung Galaxy Ace 4 mempunyai Resolusi 5 MP, 2592 х 1944 piksel
  • OS sebagai kuasa untuk menyokong sistem operasi daripada Samsung Galaxy Ace 4 menggunakan versi terkini Android v 4.4.2 (KitKat)
  • Bateri sebagai kuasa kehidupan Samsung Galaxy Ace 4 merupakan bateri kapasiti Li-ion 1500 mAh bateri

Kelemahan Samsung Galaxy Ace 4

  • RAM sebagai keupayaan sistem operasi masih 512 MB, oleh itu, apabila anda mengakses beberapa aplikasi pada masa yang sama akan membuat ia lemot.
  • Kamera kedua atau kamera depan Samsung Galaxy Ace 4 masih adalah VGA-resolusi.
  • Pemproses dwi-teras yang hanya mempunyai 1.0 GHz kelajuan yang mencukupi.

Pro dan kontra Samsung Galaxy Ace 4 di atas sudah termasuk spesifikasi yang lebih baik, jika dilihat dari kelebihan Samsung Galaxy Ace 4, ini Samsung Galaxy Ace 4 telefon pintar telah disokong dengan 2G dan 3G rangkaian, pasti akan memudahkan prestasi HP Samsung Galaxy Ace 4 untuk komunikasi yang lebih cepat. Saiz skrin pada Samsung Galaxy Ace 4 mempunyai lebar 4.0 inci, dengan skrin yang penuh dengan Screen TFT.

Terbina dalam memori pada 4GB Samsung Galaxy Ace 4 telefon pintar, dan pada memori luaran yang menyokong kapasiti MicroSD maksimum 64GB. Dengan memori ini, ia boleh menyediakan kebolehgunaan untuk membantu menyimpan data penting yang anda ada pada telefon Samsung Galaxy Ace 4.

Kamera utama 5MP, 2592 х 1944 piksel pada kamera juga disokong dengan autofocus, LED Flash, pengetegan-tag, muka dan pengesanan senyuman, panorama dan keupayaan rakaman video dengan kualiti 720p@30fps. Samsung Galaxy Ace 4 juga mempunyai kelemahan dalam resolusi kamera kedua yang hanya VGA kualiti.

Dengan harga Samsung Galaxy yang mensasarkan bulatan tengah, anda sudah boleh mempunyai telefon pintar yang mempunyai sistem operasi yang menyokong prestasi telefon pintar ini adalah terkini Android OS v 4.4.2 KitKat. Samsung Galaxy Ace 4 masih menggunakan sangat rendah 1.0 GHz kelajuan minima Dual-Core pemproses untuk kelajuan yang telefon pintar ini.

Oleh itu Ulasan daripada admin tentang kelebihan dan keburukan Samsung Galaxy Ace 4. Mudah-mudahan ia boleh menjadi berguna bagi anda yang ingin membeli telefon pintar yang berkualiti baik. Anda boleh membeli peranti ini di kedai alat di sekitar tempat anda tinggal dengan harga Samsung Galaxy Ace 4 seperti dalam anggaran di atas.

Click to comment